3 Nisan 2021 Cumartesi

XPRIME CAPITAL 2020 YILININ EN HIZLI BÜYÜYEN ŞİRKETİ ÖDÜLÜNÜ ALDI

 Değerli Yatırımcılar,

Bu analizimizde "2020 yılı en hızlı büyüyen şirketi", Frankfurt ve Dubai'de ciddi sponsorluklar ve sosyal sorumluluk projeleri yürüterek adını Türkiye'de de finansal piyasaları desteklemek için ayırdığı fonlar ve özsermayesinin %45'ini BITCOIN'e çevirmesiyle duyuran XPRIME CAPITAL 'i inceleyeceğiz. XPRIME CAPITAL güvenilir mi? Öne çıkan özellikleri neler? XPRIME CAPITAL şikayetleri neler? bu sorularınızın cevaplarını paylaşacağız.

https://xprimecapital.com/

DEĞERLENDİRME SONUCUMUZ: BAŞARILI / %100 GÜVENLİ 💚

XPRIME CAPITAL, 2006 yılında kurulmuş Dubai, Frankfurt, Londra, Malta ve Moskova'da merkezleri bulunan bir menkul değerler şirketi. Şirketin dünya genelinde 700.000 üzerinde yatırımcısı mevcut. Dünya çapında kabul görmüş Metatrader 5 işlem platformunu kullanıyorlar. Şirketin hassasiyet gösterdiği, öncü olmak için ekstra özveri ile çalıştığı konular arasında "Kripto Paralar" geliyor.

Şirket finansal piyasalarda kripto paraların varlığı tartışılırken 2019 yılının sonunda özsermayesinin %45'ini BITCOIN'e çevirerek bir aracı kurumdan çok daha ötesi olduğunu ispatlamıştır. Bu sebeple şirket 2020 yılında EMA tarafından "Global Courage Award in Financial Markets" ödülünü almaya layık görülmüştür. Bu süreçte kurum elde ettiği 10 milyon $'lık fonu ABD ve Almanya'da bulunan Start-Up projelerini desteklemek amacıyla kullanmıştır. Dediğimiz gibi bu analizimizde bir aracı kurumdan çok daha fazlasından bahsediyoruz.

Sosyal Medya Hesapları: Facebook / Instagram / Twitter

GÜVENİLİR ŞİRKET: %100 💙

Şirketi uzun süredir yakından inceliyoruz. Sunucuları dünya çağında hızlı. Düşünün, bir alım-satım platformu kullanıyorsunuz ve o kadar hızlı ki piyasadaki fırsatları hızlı platform sayesinde en önce emirlerinizi siz göndererek yakalayabiliyorsunuz. XPRIME CAPITAL'in platformunun çok başarılı olduğunu söylemekte fayda var. Metatrader 5 platformunu PC, Androin, IOS telefonlara ücretsiz olarak indirerek anında hesabınızda aktif olabilir ve işlemlerinize başlayabilirsiniz.

İŞLEM PLATFORMU: HIZLI 💛

Analiz ekibi temiz iş yapıyor. Şirketin büyük bir kadrosu var. Özellikle Londra'da adını finansal piyasa aktörlerinin yakından bildiği Richard Anderson şirketin Yönetim Kurulu üyelerinden biri. Londra'da yine "Kripto Paralar ile Finansal Özgürlük" isminde bir kitap ile süreci desteklediklerini tüm finansal piyasa aktörlerine bildirmişlerdir. Şirket aktif olarak faaliyet gösterdiği tüm bölgelerde kripto paralarda al-sat sinyali yayımlayan, raporlar paylaşan ender kurumlardan biri. Döviz, dünya endeksleri, Yurt dışı borsalar hisse senetleri, kripto paralar gibi 500 farklı enstrümanda tek platform üzerinden işlem yapabileceğiniz tek kurum diyebiliriz. Üstelik kripto paralarda işlem hacmi üzerinden komisyon almıyorlar.

XPRIME CAPITAL güvenilir mi? Öne çıkan özellikleri neler? XPRIME CAPITAL şikayetleri neler? Sizler için detaylarıyla paylaştık. Şirket gerçekten güvenilir, dünya ölçeğinde hizmet veriyor.

KRİPTO PARALARDA KOMİSYON YOK 💗💙💚💛💜

2021 yılı itibarıyla Türkiye'de de sponsorluk çalışmalarına, finansal piyasaların gelişmesi adına finansal desteklere ağırlık veren şirkete hesap açılışlarında hızlıca para transferi yapabilir sonrasında para yatırma - çekme işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Fonlama işlemlerinizi Türk Lirası, Dolar, Euro transfer ederek / Kripto para transferi yaparak, Kredi kartı ile fonlama yaparak gerçekleştirebilirsiniz. Şirket rakipleri ile karşılaştırıldığında para yatırma çekme konusunda inanılmaz hızlı aksiyon aldığını söyleyebiliriz.

HIZLI PARA TRANSFERİ 💚

KRİPTO PARA VE KREDİ KARTI İLE FONLAMA İMKANI 💗

Bu yazımızı okuyan, finansal piyasalarda yatırım yapmayı düşünen değerli yatırımcılar;

Günümüz dünyasında finansal piyasalarda yatırım yapmak, artık modern dünyanın bir parçası olmak çok önemli. Standart mevduat faizi, altın almak, gümüş almak gibi standart tasarruf araçlarından sıyrılıp özgürlük dünyanıza kaliteli bir adım atmak amacıyla BITCOIN gibi, ETHEREUM gibi veya ABD hisseleri, Dünya Borsaları gibi finansal enstrümanlara ilgi, alaka gösterebilirsiniz. XPRIME CAPITAL 500 farklı enstrümanda kaliteli yatırım yapabilmeniz için size tüm olanakları sunan, dinamik, köklü, güçlü bir yatırım kuruluşu. Güvenle yatırımlarınızı gerçekleştirebilirsiniz. Finansal piyasalarda günümüz dünyasında internette milyonlarca içerik barındırdığı için kişisel olarak ilgi ve alakanızı bu yönde yoğunlaştırmak istiyorsanız sayısız kaynak bulabilirsiniz.

Şirket hakkında yazılan haberler: 👇

👉 En Hızlı Büyüyen Şirket Ödülü
👉 Şirket Hakkındaki Tüm Detaylar Hakkında
👉 En Güvenilir Şirket Haberi hakkında
👉 A'dan Z'ya XPRIME CAPITAL farkı

KRİPTO PARA İŞLEMLERİNİZİ XPRIME CAPITAL İLE İŞLEM HACMİ ÜZERİNDEN KOMİSYON ÖDEMEDEN GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ. ÜSTELİK KURUMUN GÖNDERDİĞİNİ ANALİZLERİN SON 6 AYLIK BAŞARI ORTALAMASI %86 SEVİYESİNİN ÜZERİNDEDİR. GÜVENLİ, HIZLI, BAŞARILI VE KÖKLÜ BİR KURUM İLE ÇALIŞMAK İSTİYORSANIZ XPRIME CAPITAL'İ ÖNERİRİZ.

https://xprimecapital.com/

10 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim size, dediğiniz gibi 2.500 lira yatırdım 6 aydır her ay en az 700-800 tl kazandım. Toplamda 5.000 tl para çektim hala hesapta 3.200 liramda var. Şükürler olsun, bu bitcoin işine iyi ki sizinle girdim

    YanıtlaSil
  2. kredi çektim girdim bu işe, 15.000 tl sini 40.000 yapan bir arkadaşım vardı sizde bende bir umut girdim 50.000 tl yatırdım şu an 70.000 tl nakit çekim yaptım 1 sene oldu bugün itibariyle sağol varol xprime kalan yatırım hesabımda 25 bin tl param var onunla da kazandıklarımla kendime söz verdim fakire fukaraya yardım edeceğim

    YanıtlaSil
  3. 30.11.2020 tarihinde 19000 doalrdan bitcoin aldırdınız halen daha bu portföyümü yönetmemde bana destek veriyorsunuz. Allah sizden razı olsun kriptp paraları bana öğrettiniz çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Daha önce bir çok kurumdan darbe yedim,en sonunda xprime capitali buldum,gerek danışmanlarım gerek çalışma prensipleri gerçek forexin tadını yeni yeni görme fırsatım oluyor daha 6 ay oldu ama uzun yıllar çalışırız diye düşünüyorum. Böyle devam xprimecapital

    YanıtlaSil
  5. 2017 yılında ufak bir teminat ile ve sıfır tecrübe ile yatırım yapmaya başladığım şirket. Başta sadece Altın ve Dolar ile yatırımlarımı sürdürüyorken şimdi sizin de katkılarınız ile başta Kripto paralar olmak üzere çok çeşitli bir yatırım sepetine sahibim. 1000 TL ile başladığımız bu yolculukta şu an kendime aylık 5-10 K arası gelir sağlayabiliyorsam bunda sizin çok büyük bir emeğiniz var. Ne kadar teşekkür etsem az..

    YanıtlaSil
  6. 500 dolarla başladım. Mert bey ve Ezgi hanım sayesinde bakiyem 2 ayda 2900USD oldu. harika bir kurum, para çekerken 10 dk sürüyor

    YanıtlaSil
  7. Geçen senden beri bi telefonla paramı çok çok iyi katladınız çok iyisiniz mert beyle defne hanım çok ilgili saolsunlar

    YanıtlaSil
  8. 1 aydır işlem yapıyorum çok yardımcı oluyorlar, güzel kazançlar elde ettim kendime motor aldım ettiğim kar ile

    YanıtlaSil
  9. Kullandığım en iyi aracı kurum çok hızlı kar sağlamaya başladım 4 ayda 4 senelik para kazandım

    YanıtlaSil
  10. Diğer firmalar gibi yanlız bırakmıyorsunuz. Benim için en önemli olan bu. Bu işi çok iyi bilmeye gerek kalmıyor. Sorduğum bütün sorulara sabırla cevap verip anlatanlara teşekkür ederim. 2 aydan kazandığım kar ile hayalimde ki bir çok şeyi gerçekleştiriyorum. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

XPRIME CAPITAL KAZANDIRIYOR

 Değerli takipçilerimiz,  Sizinle bu analizimizde tüm sermaye piyasaları aktörlerinin ilgiyle takip ettiği, son dönemin en çok kazandıran gü...